De scholen zijn gesloten, de horeca is dicht en de kantoren blijven leeg. COVID-19 heeft Nederland, Caribisch Nederland & Suriname getroffen en dat heeft enorme impact op ons allemaal. De overheden hebben organisaties opgeroepen om de komende periode medewerkers zoveel mogelijk thuis te laten werken. Uiteraard volgt ook Interpoint deze oproep.
Gelukkig werken onze professionals al van nature ‘flexibel op afstand’. Aanvullend zijn we begonnen met de voorbereidingen, zodat onze professionals hun werkzaamheden voor onze opdrachtgevers volledig op afstand kunnen voortzetten. Fysieke afspraken worden daarom vervangen door telefonische afspraken of afspraken via skype en andere mogelijkheden. Het kantoor van Interpoint in Nederland zal – afhankelijk van de ontwikkelingen – in elk geval gesloten blijven tot 6 april 2020.
Maar gelukkig zijn er talloze tools die we kunnen gebruiken om online samen te werken en te blijven communiceren met elkaar. En we merken dat deze crisis nu al leidt tot creatieve ideeën om met elkaar in contact te zijn, zonder elkaar fysiek te ontmoeten.
Interpoint werkt dus – met de nodige aanpassingen – zo veel mogelijk op de reguliere manier door. Vanuit onze expertise en ervaring helpen we u graag om dit ook voor uw organisatie te doen.
Voor u als klant willen wij u erop attenderen dat uw medewerkers via onze website online trainingen (volledig geaccrediteerd) kunnen volgen. Bekijk hiervoor onze Blended Learning page.
Als u in deze periode vragen heeft over de samenwerking met Interpoint of over andere onderwerpen, neem dan vooral contact op met j.mahboeb@idcc.nl
We hopen dat uw organisatie sterker uit deze crisis komt. Dan heeft deze crisis daar in ieder geval een positieve bijdrage aan geleverd.
Zoals Winston Churchill ooit zei: ‘Never waste a good crisis.’
INTERPOINT CARIBBEAN B.V.
John Mahboeb