Incompany Trainingen

Meerwaarde creëren met maatwerk

Naast algemene trainingen en opleidingen ontwikkelt INTERPOINT incompany trainingen volledig aangepast aan uw specifieke (bedrijfs-)behoeften. Deze programma’s worden tot in detail gevormd met de vaardigheden en kennis van uw medewerkers, en de doelstellingen van uw organisatie in gedachte. Zo richt INTERPOINT zich efficiënt op wat uw personeel en organisatie nodig heeft om zich verder te ontwikkelen.

  • Korte workshops
  • Wekelijks programma
  • Uitgebreide selectie van flexibele inhoudelijke opties om te combineren

Direct resultaat

Onze op maat ontwikkelde incompany trainingen integreren een effectief leerprogramma met een zeer pragmatische aanpak. Zo kunt u uw eigen case studies inbrengen als onderdeel van de training en de resultaten direct in de praktijk toepassen: een optimale investering uw personeel en resultaten.

Voordelen van incompany

  • Trainingen op uw gewenste locatie en tijd, dus geen reiskosten
  • Gebruik van uw eigen case-studies
  • Aangepast aan de bedrijfsdoelstellingen
  • Uitstekend rendement
  • Hogere productiviteit van het gehele team op elk niveau

“Wij hebben Interpoint ervaren als een professionele en betrouwbare organisatie die met empathie voor de lokale situatie te werk gaat. Interpoint weet theorie om te zetten in praktische en begrijpelijke trainingen, welke onze medewerkers duurzaam kunnen in zetten in de praktijk.”


Ana Maria Tromp, HRM Adviseur Water- en Elektriciteitsbedrijf Aruba


Client case

SETAR — Adviesvaardigheden



SETAR is het grootste telecommunicatiebedrijf op Aruba en verzorgt onder andere telefoon, internet en gsm-diensten op het eiland. In het licht van de toenemende concurrentie op de Arubaanse telefonie- en telecommunicatiemarkt zocht het bedrijf naar een manier om accountmanagers tot betere adviseurs op te leiden.

Door de nieuwe technologische ontwikkelingen wordt van de accountmanagers gevraagd om hun adviesvaardigheden beter aan te laten sluiten op de uiteenlopende en soms complexe wensen van klanten, en daardoor ook beter om te gaan met veranderingen in de markt. Bovendien heerst op een klein eiland onvermijdelijk een ‘ons-kent-ons’-cultuur die zowel uitdagingen als kansen biedt om met goed advies sterkere en langdurigere klantrelaties aan te gaan.

Bij SETAR investeert men veel in de ontwikkeling van het personeel. Naar aanleiding van de gesprekken die wij voerden met de opleidingscoördinator en betrokkenen heeft INTERPOINT een incompany trainingsprogramma op maat gemaakt voor de groep accountmanagers/salesmanagers om de bedrijfsdoelstellingen sneller te realiseren.

Gedurende de training zijn accountmanagers bewust gemaakt van de verschillende adviesrollen die zij hebben onder wisselende omstandigheden. Dit is gedaan door verschillende praktijkvoorbeelden te koppelen aan de verschillende adviesstijlen. Zo werd er ervaren en gereflecteerd op de huidige adviesstijl, en werden deelnemers gestimuleerd om een persoonlijke adviesstijl te ontwikkelen.

Dankzij de pragmatische en toepassingsgerichte adviesvaardighedentraining van INTERPOINT adviseren accountmanagers en salesmanagers van SETAR hun klanten nu effectiever, duidelijker en persoonlijker. En dat uit zich natuurlijk in de bedrijfsresultaten.

Complex vraagstuk?

Wilt u met uw organisatie meer inspelen op de huidige marktontwikkelingen? Zoekt u ervaren consultants die u op weg helpen?

Bekijk ook Consultancy

Meer informatie?

Wilt u meer weten over een incompany training op maat? Of heeft u andere vragen over wat INTERPOINT voor u kan betekenen? Neem dan contact op.

Wij staan u graag te woord.