← BACK

Telefonisch Klantcontact

Natascha Rampersad

Advised Study Duration

3 weken

Equivalence Level

MBO-4+

Training Costs

USD 640

EUR 640

The Training costs exclude exam fees and include the following:

  • Toegang tot de digitale leeromgeving met instructiefilms

Prerequisites

Er is geen specifieke vooropleiding vereist. Wel is een opleidingsniveau van minimaal MBO 3 of voldoende werkervaring gewenst.

Training objectives and contents

De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Veelal is dit een belangrijk visitekaartje. Wil je weten en leren hoe je professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voert met je klanten? Hoe je structuur en duidelijkheid in je telefoongesprek aanbrengt? En hoe je effectief kunt omgaan met klachten en lastige klanten? Dan is de opleiding Telefonisch Klantcontact uitermate geschikt voor jou. De training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een hoger niveau.

De opleiding is gericht op iedereen die in zijn of haar werk telefoongesprekken voert met interne en/of externe klanten.

De algemene resultaten zijn: 

  • Je leert de regels van zakelijk en klantgericht telefoneren.
  • Je leert op professionele en aangename wijze een telefoongesprek te voeren.
  • Je weet wat klanten verwachten van een zakelijk telefoongesprek.
  • Je verbetert je klantgerichtheid en klanttevredenheid.
  • Je leert effectieve vraag- en luistertechnieken.

De opleiding bestaat uit de volgende modules: 

Examen

Je kunt examen doen bij Examenbureau LSSO. Dit is een onafhankelijk bureau, waardoor je een waardevol maatschappelijk erkend diploma kunt behalen. Zie www.examenbureaulsso.nl.